Page 12 - Fariba - Editie 3 2020/2021
P. 12

Gespot voor haar Kracht is geloven in jezelf. Dat doet de power- vrouw! Ze heeft een duidelijk doel voor ogen en haar doorzettingsvermogen, veerkracht en motivatie brengt haar daar. Haar kledingstijl is casual chique waarbij ze let op herkomst en  s sa am me en ns st te el ll li in ng . W g. s, ook goed. Wa at t g go oe ed d i is , v vo oe el lt t o  DE POWER- VROUW Het Nederlandse modemerk Femmes du Sud is in 2012 opgericht door Annemiek en Karin. Ze produceren vrouwelijke items met een luxe uitstraling en hoge kwaliteit. Natuurlijke, zachte materialen, zoals prachtige wol uit Italië en zijde uit Turkije, vormen de basis. Daarbij hechten ze veel waarde aan eerlijk vakmanschap en handwerk uit Europa. Voorwinden, Smidsweg 5, ’s-Gravendeel, voorwinden.nl 2.HEY, MERCEDES De A-Klasse van Mercedes-Benz, ook verkrijgbaar als plug-in hybride, blinkt uit in slimme elektronica. Denk aan de modernste veiligheidssystemen en infotainment, zoals audio, communicatie en navigatie. Zo kun je met de auto praten alsof het een ander mens is. Handig toch? De A-Klasse hatchback is leverbaar vanaf € 30.556,-, autowust.nl 3.TRENDSETTER Met dit model Mach-Eight van Dita, gedurfd, breed en voorzien van sjieke details, zet jij de toon. € 780,-, vdham.nl 1.DE BASIS IS GOED 12 Editie 3 • 2020/2021


































































































   10   11   12   13   14